Avatar billede Six Nybegynder
21. februar 2006 - 02:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Underligt CSS problem.

Hej eksperter.

Tag lige et kig på http://fjappe.dk/exp/kaifam/<- siden fungerer som den skal i FF men ikke i IE - og jeg kan ikke selv se hvad problemet er...

Hilfe bitte :D
Avatar billede Six Nybegynder
21. februar 2006 - 02:41 #1
Avatar billede Six Nybegynder
21. februar 2006 - 13:11 #2
Nogle der kan hjælpe mig ?
Avatar billede Six Nybegynder
21. februar 2006 - 13:45 #3
Slet ingen ? - jeg har virkelig brug for en css ekspert til det her... jeg fatter bare ikke hvad der sker... :/
Avatar billede Six Nybegynder
21. februar 2006 - 14:04 #4
Lukker
Avatar billede yezbarh Nybegynder
21. februar 2006 - 14:06 #5
du kan evt. forklare hvad der netop gør den ser anderledes ud - vi ved jo ikke hvad der er galdt uden et fejl-hint.
Avatar billede Six Nybegynder
21. februar 2006 - 14:10 #6
yezbarh - det er rigtigt.. troede jeg i kunne se ;D

Jeg har lavet den her illustration af min opbygning: www.fjappe.dk/exp/expcss.gif

Den box der hedder menu_box skal udvide sig efter indholdet i main. Samtidig med at menufooter kun skal være 80px høj.. Og det spiller helt som det skal i mozilla, men i IE bliver udvider menubox sig ikke nok, og trækker derfor i menufooter.

Kan du følge mig? :D
Avatar billede Six Nybegynder
21. februar 2006 - 14:10 #7
Og selvfølgelig er der point hvis jeg får en løsning ;D
Avatar billede Six Nybegynder
21. februar 2006 - 15:20 #8
spørgsmål ført videre her: http://www.eksperten.dk/spm/689811