Avatar billede avest Nybegynder
20. februar 2006 - 19:27 Der er 3 kommentarer

Flytte documents and setting vha. Unattended installation

Da jeg gerne vil have brugerdata (documents and settings) liggende på en selvstændig harddisk lavede jeg for længe siden en bootable cd med unattended installaiton. Det virker perfekt.

Nu vil jeg så lave en ny cd.

Men jeg har glemt hvordan jeg fik folderen flyttet. Jeg har fundet dokumentation omkring unattended installation, men der står intet om at flytte folderen.

Er der nogen som kan finde et link. Google hjalp for en gang skyld ikke så meget.
20. februar 2006 - 19:49 #1
Måske noget herfra -> http://www.kellys-korner-xp.com/xp_shell_folders.htm ???

Kunne forestille mig at der skulle være en *.REG fil ude i verden...
20. februar 2006 - 19:51 #2
Avatar billede avest Nybegynder
20. februar 2006 - 20:01 #3
Fandt efter endnu lang tids søgen ud af det.
Dog ikke testet.

[GuiUNattended]
ProfilesDir = 'd:\Documents and Settings'