Avatar billede misbruger Nybegynder
20. februar 2006 - 17:24 Der er 1 løsning

TV til fladskærm - trådløst

Hej med jer.

Jeg har en 24" tommer LCD fladskærm, som jeg godt kunne tænke mig at se tv på. Skærmen har ikke noget tuner indbygget.

Jeg ville derfor gerne finde en (eller msåke flere) boks(e) som skal opfylde følgende egenskaber....

- TV tuner (alm kabel tv)
- Sender (tv) signal trådløst til min skærm
- 5.1 lyd udgang
- Fjernbetjening (til både lyd og kanal)
- Eventuelt netværk
- Eventuelt indgange til andre maskiner (dvd og vhs)
- Lavt strømforbrug (antager den hele tiden skal være tændt)
- Lydløs (eller næsten, af samme som ovenstående årsag)

Og selvfølgelig...
- En tilsvarende modtager af trådløst (tv) signal til skærmen

Er der nogen der kender lige den boks jeg søger her ?
Eller skal jeg virkelige ud i at samle en pc til dette show ?

Tak!
Avatar billede misbruger Nybegynder
23. marts 2006 - 13:58 #1
Luk