Avatar billede -fozzi Nybegynder
20. februar 2006 - 15:14 Der er 1 løsning

signal udbyggelse via router?

Hej.

Har fået en Linksys WRT54GP2 trådløs router.

Kan det lade sig gøre at konfigurere den til at virke som en virtual udbyggelse af den antenne der sidder på netkortet. så man kunne stille den i et vindue i et andet rum og på den måde kunne fange netværk der normalt ville være ude af rækkevide for netkortet?

Måske få kontakt til den og på den måde kunne søge over "hvad den kan se"?

Skal bruge det til at komme på en vens netværk som bor en blok væk og det er lidt langt. men fra stuen kan vi se hinanden så måske det er nok til at "fange ham" :)

Det er kun en midlertidig løsning så ville ikke investere i et access point eller lign.
Avatar billede draeber Nybegynder
20. februar 2006 - 15:27 #1
det mener jeg ikke, at den kan.
WAP54G mener jeg til gengæld kan, men det vil du som nævnt ikke.
Du kan evt. også investere i en bedre antenne til dit netkort. Det kunne også være, at det kunne hjælpe.