Avatar billede nlennon Nybegynder
20. februar 2006 - 15:12 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Nokia HS-37w

Hej,

Jeg kan ikke finde ud af at paire Nokia HS-37w med flere end 1 bluetooth enhed af gangen.

Er der nogen der ved hvordan man gør, eller om det overhovedet er muligt?
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
20. februar 2006 - 15:35 #1
Det har jeg aldrig hørt om, men det kan da godt være det er muligt men jeg vil sige at det tror jeg ik...
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
20. februar 2006 - 15:40 #2
Inde på Nokia's hjemmeside står der ik noget om det.. Men hvad vil du også få ud af at have et headset på flere telefoner??
Avatar billede nlennon Nybegynder
20. februar 2006 - 15:54 #3
Det er sådan at jeg både kan bruge det til Skype via min pc og til mobilen når jeg kører bil :)
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
20. februar 2006 - 15:56 #4
Det tror jeg desværre ikke at du kan.. Men dit headset kan da heller ik række fra din bil til din pc.. Kan den?? eller mener du om man bare kan skifte når man kommer hjem??
Avatar billede nlennon Nybegynder
20. februar 2006 - 16:04 #5
Jeg mener bare, at jeg kan tage det med ind fra bilen, og så bruge det til SKype. Så jeg er fri for at have to headsets. Men jeg tror heller ikke det er muligt.
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
20. februar 2006 - 16:08 #6
Jo det vil jeg sige.. Hvis din PC bare finder den når du kommer ind.. joo det skulle den da gerne kunne.. Det tror jeg godt..
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
20. februar 2006 - 16:08 #7
Fordi at den finder jo bare selv BT-enheden...
Avatar billede nlennon Nybegynder
20. februar 2006 - 16:11 #8
nej for headsettet skal jo være i pairing mode. og når jeg har pairet den med f.eks. min telefon, går den ud af pairing mode. og så kan computeren ikke finde den.
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
20. februar 2006 - 16:11 #9
Når okay det er sådan et headset.. Ja okay det kan den ikke
Avatar billede nlennon Nybegynder
20. februar 2006 - 16:15 #10
nogle kan, har jeg læst (multiple pairing)