Avatar billede kingeling Nybegynder
19. februar 2006 - 18:03 Der er 1 kommentar

Fejler mit windows noget?

Jeg har et problem, nogen ting vil ikke rigtigt starte ved mig. Men specielt med Age of Empires 3 har jeg et prb. det kørte fint i starten, men nu er den MEGA længe om at loade spillet. Hvis jeg kigger under processer tager den næsten heller ingen ting.

Jeg har så nu fundet ud af at hvis jeg starter spillet, trykker ctrl + alt + del og højreklikker på aoe3.exe trykker "end process tree". SÅ tager aoe disken ud og ind igen så den kører på autorun og så trykke play går den hurtigt ind i det (normalt som den burde)
Det virker ikke hvis jeg bare prøver starte med autorun. SKAL først have ended process tree. ????

Fejlen har ikke altid været der, men den kom og så var den væk i omkring en uge og nu er den der igen, og har været det i 2 uger.

Forstår det ikke, har diverse anti spy ware prg. har renset maskinen med hijack this og andre registry prg. osv. ??

can anyone help :D ?
Avatar billede stig3 Mester
21. februar 2006 - 21:29 #1
En ting du kunne prøve er en såkaldt clean boot med msconfig:
- Start->Kør
- Skriv msconfig og klik OK
- Under Servcies sætter du hak i "hide windows services" og klikker deaktiver alle
- Under start vælger du "deaktiver alle"
- Klik OK og lad maskinen genstarte.

Lyder som om du har brugt diverse registry programmer lidt i flæng (Eller måske misforstår jeg dig). Man skal passe lidt på med disse programmer, da de har det med at fjerne lidt for meget. Hvis msconfig ikke virker, ville jeg geninstallere spillet.