Avatar billede x-pander Nybegynder
18. februar 2006 - 22:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vodka-pibe?

Darvs, vi sidder lige og diskuterer om vores vandpibe kan klare vodka istedet for vand? Eller måske bare som delvis løsning...

The pussy who owns it, won't make us do it unless you apply for it... Go ahead... Hvad siger i?
Avatar billede udvikler Nybegynder
18. februar 2006 - 22:18 #1
Hvis du fordamper den alkohol der er i piben ryger dette lige i blodet da det bliver optaget via lungerne. Det er også derfor at man bliver hurtigere skæv af at ryge hash end at drikke det sammen med te. Derved kan vi jo nemt regne ud at hvis alkohollen bliver direkte optaget i blodet, og du skal faktisk ikke ryge særligt meget før du får en forgiftning (og nej, at komme til udpumpning hjælper nada). Naturligvis renser ens lever blodet. Men der er også begrænsninger for hvor meget den kan fjerne på én gang. Så hvis du ryger lidt for hurtigt kunne du i værste fald dø. Derfor vil jeg råde alle til at lade være.

Citat: http://community.dr.dk/default.ns?strItemID=forum&action=viewcontribution&intContributionID=997942&intForumID=40
Avatar billede udvikler Nybegynder
18. februar 2006 - 22:20 #2
Med andre ord: "The pussy is smartere than you guys" ;-)
Avatar billede x-pander Nybegynder
18. februar 2006 - 22:25 #3
Argh! Han får nogle tæsk nu. Han skal ike tro han er smartere end os!

Menm okay, vi tager bare ganske få sug...

Tak for hjælpen... Desuden, du stavede "smartere" forkert. :P Det er ikke "smartere" det er dansk... Det hedder smarter...

Nå cya... Tak for i aften...
Avatar billede udvikler Nybegynder
18. februar 2006 - 22:28 #4
Jeg vil nu stadig råde jer fra at ryge det!!

Hehe, var også lidt i tvivl om stavelsen af ordet, men gad sku ikke lede i en ordbog. :)
Avatar billede x-pander Nybegynder
18. februar 2006 - 22:33 #5
AAARRRGGGHHHH HAR LIGE SNIFFET AROMAT!!!
ARRGHH!!! FUCK DET SVIDDER!!!
Avatar billede lazza Nybegynder
19. februar 2006 - 02:21 #6
ja kan i godt, og i bliver mærkelige af det :D
Avatar billede mobius6 Juniormester
19. februar 2006 - 18:05 #7
wiskeybong og jo et gammelt, veldokumenteret og ganske effektivt hyggeaggregat.
så en vodkasnade vil ganske sikkert også være effektiv.
men hvorfor ikke bruge en spirituosa som smager af noget og derved tilføje
endnu en smagsoplevelse til det i forvejen eksotiske nydelsesprocess?
Avatar billede x-pander Nybegynder
19. februar 2006 - 22:06 #8
Det var faktisk en rigtig god idé. Det vil vi helt sikkert prøve en anden gang. Og det gik forresten fint, ingen døde eller noget. :)

Men stadigvæk, prøv IKKE at sniffe Aromat! Det er godt til mad og popcorn osv, men IKKE i næsen!