Avatar billede redlun Nybegynder
17. februar 2006 - 14:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til logo

Hej alle eksperter..

Jeg står og skal bruge et logo til mit nye firma, og da mine evner til design godt kunne være bedre, tænkte jeg at det kunne være en opgave for nogen der har lidt mere styr på den slags..
Der er 200 points til alle ordentlige forsøg.. i logoet skal der stå – time2book.dk

På forhånd mange tak for hjælpen.. redlun
Avatar billede innercitydk Nybegynder
17. februar 2006 - 14:57 #1
Hvad er det der skal bookes. så kan jeg lave lidt mere specifik grafik :)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
17. februar 2006 - 14:57 #2
og hvilken størrelse går du efter
Avatar billede redlun Nybegynder
17. februar 2006 - 15:00 #3
Ja måske skulle jeg have været lidt mere specifik..
Det er ikke noget tema, men det skal bare være enkelt og prof..
Demissionen skal ca. ligge omkring de 90 x 100 men det er ikke alt afgørende..
Avatar billede innercitydk Nybegynder
17. februar 2006 - 15:49 #4
Her er et forslag:

http://justtravel.dk/pics/eksperten.gif

Vh Nicki
Avatar billede redlun Nybegynder
17. februar 2006 - 22:40 #5
Ser rigtigt godt ud.. Mange tak for det..
Smid et spørgsmål hvis du vil have dine point
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. februar 2006 - 10:58 #6
Jeg kan sagtens lave det om i farverne hvis du vil have det? Skal jeg skrive noget i den beskrivende tekst? Skal jeg sende dig psd filen så du selv kan redigere videre i photoshop?

Vh Nicki
Avatar billede redlun Nybegynder
18. februar 2006 - 17:18 #7
Det er fint mange tak.. Jeg skal bare bruge til et en præsentation
Mange tak for hjælpen og god weekend..