Avatar billede jing Nybegynder
17. februar 2006 - 10:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mobilspil - samarbejde

Jeg har udviklet et koncept til et mobilspil (vil også køre på nettet)
Er der nogle her som vil være interesseret i at udvikle det sammen med mig?

Dvs er der nogle som har erfaring med udvikling af spil til mobiltelefon/net, og som er klar på et nyt projekt?

Mvh
Jakob

email: jakob@redrocket.dk
Avatar billede pulento Nybegynder
09. marts 2006 - 23:49 #1
..jeg har selv udviklet et strategispil for børn som kører online med login og password. Php + mySql +  Flash. har endnu ikke lavet noget til mobil .. men har ikke noget imod nye udfordringer ;)

Du finder spillet på www.flotdesign.dk/KampenOmNazuk/KampenOmNazuk.swf

Kontakt mig venligst og lade os tage en snak om dit projekt.
email: flotdesign@flotdesign.dk
Avatar billede jing Nybegynder
14. juni 2006 - 11:18 #2
lukker spg igen