Avatar billede nicooo Nybegynder
16. februar 2006 - 14:50 Der er 11 kommentarer

Cybercity ADSL

jeg skulle ha opgraderet min adsl fra 512k til 1024k den 15. februar
ligesom andre cc kunder men er er stadig ikke sket noget.
er der andre der har fået deres opgradering?
Avatar billede phliplip Nybegynder
16. februar 2006 - 14:55 #1
Lige med på en lytter... hvornår har de oplyst det?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
16. februar 2006 - 14:55 #2
Prøv at slukke din router og tænd den igen...

Ellers ville det nok være en god idé at sende cc en mail.
Avatar billede nicooo Nybegynder
16. februar 2006 - 15:24 #3
cc ville opgradere all deres eksisterende brugere den 15. 512k -> 1024k men der er ikke sket noget endu
Avatar billede tjiggan Nybegynder
21. februar 2006 - 23:27 #4
Alle disse opgraderinger sker inden d. 24. februar.

Cybercity sagde at de ville opgradere folk *FRA* d. 15. feb, i brevet som blev sendt ud står der også at alle vil blive opgraderet inden 15. marts, dvs. de har faktisk en måned at løbe på.. Men fik nu af vide at de ville ske inden d. 24. feb.

//TjiggaN
Avatar billede nicooo Nybegynder
22. februar 2006 - 00:51 #5
jeg fik først marts at vide så den 22. februar og nu siger du den 24.
jeg er forvirret :~
Avatar billede landish Nybegynder
23. februar 2006 - 20:08 #6
Jeg oplevede selv samme problemstilling, da jeg den 15. forventede at få opgraderet fra 3 til 4 mbit. Jeg fik så den besked, at det var lidt misvisende, at de havde skrevet den 15. da selve opgraderingen ville finde sted efter udløb af nuværende faktureringsperiode. Det blev i mit tilfælde i slutningen af marts. Det var jeg ikke specielt tilfreds med, så jeg ringede tilbage ti minutter efter. Denne gang fik jeg en lidt mere kompetent medarbejder. Denne medarbejder opgraderede nemlig forbindelsen på to minutter. Så mit forslag til dig er, at du ringer til dem og siger din mening. Der er desværre lidt misforståelse blandt de ansatte, men når de skriver den 15. som vi alle har læst det, så skal de ikke bortforklare det.
Avatar billede landish Nybegynder
23. februar 2006 - 20:18 #7
Lige en anden bemærkning. Hvis du har mobil hos Sonofon kan du måske også spare lidt på din internetpris. Jeg kan ikke helt huske, hvilke forbindelser det gælder, men det skader aldrig at spørge.
Avatar billede nicooo Nybegynder
23. februar 2006 - 21:48 #8
har prøvet at ringe kan ikke komme igennem og har ikke sonofon.
Avatar billede landish Nybegynder
24. februar 2006 - 06:32 #9
Ring kl. 9 om morgenen når de lige har åbnet. Der er lidt ventetid, men sådan er det jo bare.
Avatar billede phliplip Nybegynder
24. februar 2006 - 06:53 #10
Står 2mbit også til at blive opgraderet? Hvor kan jeg læse det henne? Får ikke brevene da det er en forbindelse jeg får stillet tilrådighed af firmaet.
Avatar billede landish Nybegynder
24. februar 2006 - 07:04 #11
2 mbit står ikke til opgradering i denne omgang desværre.