Avatar billede jeppebabyface Nybegynder
16. februar 2006 - 14:17 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Logo til en skoleopgave - et parti

Hej alle.

Jeg arbejder på en skoleopgave, hvor vi har fået tildelt et fiktivt parti. Vi skal have et logo til partiet.

Det hedder Østerlændingenes Hjemstavnsparti, forkortet ØHP.

Det skal bare være et logo der passer til opgaven, og forkortelsen ØHP skal indgå.
Avatar billede jeppebabyface Nybegynder
19. februar 2006 - 19:23 #1
Ingen der vil prøve?
Avatar billede helle100 Nybegynder
19. februar 2006 - 19:31 #2
Hvad er de for/imod i det parti? Bare så der evt. er lidt at gå ud fra ;)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
19. februar 2006 - 20:52 #3
Hvor langt østpå ;)

http://justtravel.dk/pics/oehp.gif
Avatar billede jeppebabyface Nybegynder
19. februar 2006 - 22:32 #4
Øhm, det er noget med et mindretal. og partiet går ind for at man skal overholde FN(tror jeg det er)'s mindretals regler, eller hvad det hedder. er ikke helt sikker :)

innercitydk: et godt og sejt :) bud. ser lige om helle100 har et bud,.
Avatar billede helle100 Nybegynder
19. februar 2006 - 23:22 #5
http://www.gratishost.dk/uploads/Logo-ohp.jpg kan nemt ændres til en anden farve hvis det er ;)
Avatar billede jeppebabyface Nybegynder
20. februar 2006 - 13:20 #6
Kan godt lide jer begge, så i deler pointene.
innercitydk, kan du oprette et svar?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
20. februar 2006 - 14:19 #7
Svar :) takker