Avatar billede m-schultz Nybegynder
15. februar 2006 - 22:56 Der er 12 kommentarer

Computer Køre ikke optimalt..

Hey håber der er nogen der vil hjælpe mig, jeg har en computer som skulle være udmærket men den køre af H til, og har svært ved at trække spil som Bf2. I compen er der...

Intel P4 3.4 GHz
Abit AS8-V
1 Gb Kingston ValueRAM pc. 3200 (2 x 512)
Xpertvision GeForce 6600 Gt 256 Ram
160 GB Maxtor

Jeg forstår det ikke.. Er der noget der ikke passer sammen eller er det dårlige ting?

Og hva er bedst et Sapphire Readon 9800 Pro atlantis 128 RAM Eller et Xpertvision GeForce 6600 Gt 256 RAM?

Plz hjælp mig.
Avatar billede levithan Nybegynder
15. februar 2006 - 23:00 #1
kan du ikke uddybe hvad du mener den kører afhelvede med
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
15. februar 2006 - 23:04 #2
Du kan prøve at åbne Joblisten(Ctrl+Alt+Delete) også Processer oppe i fanebladet.. Der kan du blandt andet se alle de ting der bruger hukommelse... Men du kan også åbne Start - Kør - Skriv msconfig - også Start i fanebladet.. Der kan du se alle de programmer der starter op når du tænder din com...
Avatar billede m-schultz Nybegynder
15. februar 2006 - 23:05 #3
Den hakker igennem alt og når jeg ska skrive kan den ikke følge med og så når jeg vil trykke på noget reagere den først efter 5-10 sek efter.
Avatar billede levithan Nybegynder
15. februar 2006 - 23:06 #4
har du husket at installre alle de drivere der fulgte med bundkortet? har du opdateret dit system med alle opdateringer fra MS
Avatar billede m-schultz Nybegynder
15. februar 2006 - 23:09 #5
Jo..
Avatar billede msknives Nybegynder
16. februar 2006 - 07:59 #6
Umiddelbart burde Geforce 6600 GT være stærkt nok, men hvad siger anbefalingen til mængden af ram i dit spil?  Har du prøvet med lidt ældre drivere til grafikkortet?
Avatar billede m-schultz Nybegynder
16. februar 2006 - 16:49 #7
jamen Bf2 kræver kun 128 Ram.. men alt hva der kommer ud af comp altså lyd og lig. er meget fint det er kun computeren i sig selv der lagger.. og har instaleret den driver der var med til grafik kortet..
Avatar billede m-schultz Nybegynder
16. februar 2006 - 16:52 #8
Hmm tænkte på om det muligvis kunne være min processor der er for varm?
Avatar billede msknives Nybegynder
16. februar 2006 - 18:37 #9
Prøv at rens blæser og ribbe for støv, og så tag temperaturen under spil fx. vha Everest Home på cpu'en. Hvis det er cpu-køleren kan den måske kræve en ny gang kølepasta og evt. anden blæser hvis den er meget varm, men det får vi at se, når du tjekker den.
Avatar billede m-schultz Nybegynder
16. februar 2006 - 20:08 #10
Okay tak.. den begyndte på det efter rensning.. men har søgt efter noget kølerpasta men kan først få det når jeg kommer på arbejde igen..
Avatar billede msknives Nybegynder
16. februar 2006 - 21:30 #11
Efter rensning... hvis du har "støvsuget" køleren og kommet for tæt på kan man komme til at afgive statisk elektricitet, jeg puster altid tingene rene. Men hvor varm bliver cpu'en?
Avatar billede m-schultz Nybegynder
16. februar 2006 - 21:40 #12
Jeg havde også køleren af da jeg gjorde den ren.. hvor kan jeg se hvor varm den bliver? jeg har et pgr. der hedder Speedfan men det finder kun min HD.