Avatar billede david-b Nybegynder
15. februar 2006 - 22:40 Der er 2 kommentarer

Farvede streger i siden.

Hey, jeg har en  18.1" Mermaid Ventura skærm. Har haft den i godt 3 år. Den har altid kørt find, men for omkring en måned siden er der begyndt at komme lodrette farvedes streger i højre side. Det kom ligepludseligt da jeg startede min com. en dag, vist nok. Det startede med 2-3 streger, der gik væk efter lidt tid, men med tiden er det bare blevet meget værere. Der er omkring 10-15 streger konstant i mange forskellige farver.

Håber der er nogle der kan hjælpe, men er lidt bange for at det er fordi skærmen er ved at ryge? :(

Hilsen David.
Avatar billede alichu Nybegynder
16. februar 2006 - 16:34 #1
Jeg har haft det samme problem med min bærbar, der skulle jeg bare lige løfte chippen fra bundkortet til skærmen også gjorder den det ikk mere...
Avatar billede david-b Nybegynder
16. februar 2006 - 18:26 #2
Hmm okay, tror ikke det virker på samme måde :) Men hvis nogle skulle være i tvivl er det en fladskærm. Men har lige prøvet at tage kortet ud og puste her og der og støvsuge den. Det er stadigvæk det samme. :/
Skal prøve at sætte den til min fars bærbar imorgen og se om det ér skærmen eller bare Graffik-kort, selvom det er ret nyt.

Men tak for det alichu :]