Avatar billede frederik_58 Nybegynder
15. februar 2006 - 21:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Cheater på cs server hvordan banneder/kicker jeg ham?

Hej

Jeg har en cs server hvor der altid er en ''spade'' som cheater så det gør noget så vil jeg lige hører hvad man skal gøre for og får ham bannede / kicked fra min server fordi det er hverdag i flere timer han ødelægger spillet for os andre!
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. februar 2006 - 21:56 #1
Har du installeret AMX-mod eller lignende på serveren?
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
15. februar 2006 - 21:59 #2
Nej...
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
15. februar 2006 - 22:02 #3
Har også en server med AMX hvor der os hele tiden er en cheater på . Hvis jeg har lan-party og jeg laver min egen server altså bare Creater Server også spiller vi på den ove rlan kan jeg så også for og provokere gutterne kan jeg så også bannede / kick dem hvis de provokere heeh
Avatar billede flope Nybegynder
16. februar 2006 - 01:01 #4
åben konsollen ved at trykke " ½ "

skriv "ban id"

ved at tjekke hans id skriver du status

f.eks ban 3
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
16. februar 2006 - 15:39 #5
flope det forstod jeg ikke . Jeg går ind i Konsollen og skriver ban id men hvor ser jeg hans id.. Er det bare hans navn eller er det hvad plads han ligger på  eller hvad
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
16. februar 2006 - 15:48 #6
Okay så kommer hans id frem også skriver jeg ''ban også alt det der også sker der ikke nogen
Avatar billede flope Nybegynder
16. februar 2006 - 21:38 #7
Det nemmeste du kan gøre, er at hente det program der hedder "HLSW"
www.hlsw.org
Det er et program hvor man kan connecte til de forskellige spil. det er meget mere enkelt end steam og derfra kan man skifte maps, banne folk (1 minut, 3, 10, 1 time, permanent osv) , man kan unbanne, ja, man kan stort set alt.

Det eneste du skal gøre når du har installeret det er at skrive server ipen i den øverste hvide boks. så lidt længere nede er der en boks som hedder "Rcon" . i den skriver du det "rcon-password" der er på serveren og så højreklikker du på deres navne på dem som er inde på din server (navnene kan ses på HLSW)
Avatar billede lazza Nybegynder
18. februar 2006 - 00:13 #8
i spillet... går du ind i console (½) og så skriver du "status" og så kommer der en liste frem med spillernes navne og deres ID .... så finder du cheaterens ID og så skriver du igen Ban "ID"

håber det er begrundet nok :)
Avatar billede lazza Nybegynder
18. februar 2006 - 00:41 #9
i spillet... går du ind i console (½) og så skriver du "status" og så kommer der en liste frem med spillernes navne og deres ID .... så finder du cheaterens ID og så skriver du igen Ban "ID"

håber det er begrundet nok :)

undskyl glemte at sætte det som svar...:S
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
19. februar 2006 - 18:01 #10
flope får point da han var først ude og han havde sagt det med status ban id .. og fordi HLSW er nemmere .