Avatar billede seymour Nybegynder
30. april 2001 - 10:28 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Crack

Hej
Jeg vil gerne vide hvordan man cracker en cd så man ikke skal bruge cd for at spille spillet.
Avatar billede keysersoze Guru
30. april 2001 - 10:28 #1
læs reglerne på eksperten :o/
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. april 2001 - 10:29 #2
Dette er desværre ikke tilladt :)
Avatar billede egede Nybegynder
30. april 2001 - 10:29 #3
ved at hente et program der kan gøre det.

Men det er MEGET imod eksperten.dk´s ånd at diske op med sådanne spørgsmål.
Avatar billede keysersoze Guru
30. april 2001 - 10:29 #4
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.
Avatar billede egede Nybegynder
30. april 2001 - 10:30 #5
Det kan dog i få tilfælde værre lovligt.
Avatar billede egede Nybegynder
30. april 2001 - 10:32 #6
værre = være
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
30. april 2001 - 10:38 #7
Bare skriv \"unlock secrets\". Det plejer at virke på de fleste spil.
Avatar billede hojben Novice
30. april 2001 - 10:41 #8
Hvorfor fanden svarer I så? Hvor dum kan man være ?? Normalt har jeg respekt for alle eksperter, men den ryger altzå i visse tilfælde!!
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
30. april 2001 - 10:45 #9
Hojben> Jeg synes, du skulle lade være med at udtale dig, om noget du ikke ved noget om...
Avatar billede ucfxylen Nybegynder
30. april 2001 - 10:46 #10
\"unlock secrets\".... DOH!
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
30. april 2001 - 10:47 #11
Og Egede - Giv dine point til et velgørende formål!
Avatar billede hojben Novice
30. april 2001 - 10:47 #12
Dengh > Hvad er der at vide noget om ? Ud over reglerne på eksperten.. og så vidt jeg kan se så har du ikke svaret vel ? så hva brokker du dig for ?
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
30. april 2001 - 10:49 #13
Du skriver \" Hvorfor fanden svarer I så\"
Avatar billede hojben Novice
30. april 2001 - 10:50 #14
Dengh >> Prøv at kigge på Keyser og egede...
Avatar billede egede Nybegynder
30. april 2001 - 10:56 #15
Jeg har ikke noget imod at donere de 60 points væk.

Jeg gav ham med vilje et svar der sagde sig selv, og henviste ikke til nogle warezsider.