Avatar billede coladrenge Nybegynder
14. februar 2006 - 20:49 Der er 4 kommentarer

Tilretning af et internet indberetningssystem

hej

vi søger en person som kan bruge til at starte med en eller 2 dage til at tilrette en asp side - i grove træk går det ud på at vi skifter fra en access database til en mssql server på vores program - desvære har vi kun forstand på udviklingen af win32 app. og har derfor brug for lidt hjælp til tilretning af webdelen.

hvis vi finder den rigtige person så bliver der lavet en VPN forbindelse til vores servere. Dog skal man underskrive en fortroligshedserklæring da vi arbejder med patientdata.

vi vil give kr. 300 i timen + moms for at få det lavet.

Desuden kan der blive tale om længere samarbejde da vi har 4 - 6 måneders udvikling til at ligge som på et tidspunkt skal laves i asp. Dette arbejde kan umiddelbart begynde efterfølgende tilretningen af den første side.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
14. februar 2006 - 20:59 #1
Hej Coladrenge

Du må gerne skrive noget lidt mere uddybende til mig på tt@device.dk

Du kan se referencer på device.dk
Avatar billede ffsoft Praktikant
14. februar 2006 - 21:39 #2
Jeg er frisk på opgaven. Se http://www.ffsoft.dk for referencer
og mail.
Med venlig hilsen
Tom Jensen
FFSoft
Avatar billede ronnieg Nybegynder
14. februar 2006 - 22:35 #3
Hej

Du er velkommen til at kontake SiteVision ApS
70261208 eller 20818704
Ronnie@sitevision.dk

Vi har 3 mand der helt sikkert kan løse opgaven inden for kort tid.
Avatar billede coladrenge Nybegynder
17. februar 2006 - 18:07 #4
hej

Vi har nu fundet nogle til at løse opgaven.