Avatar billede nybro Nybegynder
14. februar 2006 - 19:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

billeder af Ikoner væk.

Hej alle på eksperten

Jeg har et lille problem med mine ikoner for Ms office dokumenter m.m.

Jeg har på et tidspunkt haft et program som kunne ændre udseenet af ikonerne. Programmet er nu slettet. Jeg regnede med at de standart ikoner ville vende tilbage men dette er ikke sket :(
Hvordan får jeg dem tilbage.
Avatar billede mvhansen Nybegynder
14. februar 2006 - 21:06 #1
Hej nybro

Du kan hente dem i denne mappe du har instalert programmet i
mine ligger under
Microsoft Office 2003\OFFICE11
du højerklikker på  >filen< >enskaber<  >SKIFT IKON<  >gennemse<
også går du til denne mappe du har instalert i og vælger den ikon du skal bruge

mvh

mvhansen
Avatar billede nybro Nybegynder
14. februar 2006 - 21:43 #2
1. I hvilken mappe findes disse ikoner...
2. Det underlige er at det kun er Word ikonerne som ikke er der
3. Kan det være rigtigt at der kun findes en "slave" metode. Er det ikke meningen at XP skal gøre det automatisk
Avatar billede mvhansen Nybegynder
14. februar 2006 - 21:47 #3
Ikke vis du har endret dem til noget andet
så skal du selv hente dem igen

mvh

mvhansen
Avatar billede mvhansen Nybegynder
14. februar 2006 - 21:51 #4
du siger at det kun er Word
er excel ok hvis den er det
så prøv højerklikker på en  excelfil så  >enskaber<  >find plasering<
SÅ kan du se hvor de ligger

mvh

mvhansen
Avatar billede nybro Nybegynder
14. februar 2006 - 21:57 #5
den er helt gal. Jeg højerklikker og vælger egenskaber. Her kan jeg vælge imellem 3 faneblade: Generalt, Brugerdefineret, Dokumentinfo.
Har kigget dem alle igennem men der er ikke noget med Findplasering eller skift ikon.
Avatar billede mvhansen Nybegynder
14. februar 2006 - 22:05 #6
prøv at lave en genvej på skriveboret til filen
så prøv højerklikker på excelfil genvejder ligger på skriveboret så  >enskaber<  >find plasering<

mvh

mvhansen
Avatar billede nybro Nybegynder
14. februar 2006 - 22:17 #7
Det har jeg lige prøvet. Det ser ud til at de ikke er til finde inde i Shell32.dll og at det er den der er noget galt med.
Avatar billede mvhansen Nybegynder
14. februar 2006 - 22:23 #8
du skal trykke på gennemse
så kommer du ind i stifinder så går du i den mappe hvor du har instalert din
Ms office
i en af de mapper er der ikoner

mvh

mvhansen
Avatar billede mvhansen Nybegynder
14. februar 2006 - 22:24 #9
du skal trykke på gennemse ved Shell32.dll
Avatar billede nybro Nybegynder
14. februar 2006 - 22:32 #10
Så har jeg fikset problemet.

Hentede det gamle program igen og nulstillede ikonerne. afinstallerede programmet igen (7-9-13) vupti så virker det hele igen.
Smid et svar så for point for dit ihærdige forsøg på at hjælpe mig.
Avatar billede mvhansen Nybegynder
14. februar 2006 - 22:34 #11
Tak skal du have

mvh

mvhansen
Avatar billede nybro Nybegynder
14. februar 2006 - 22:38 #12
Lukket