Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
14. februar 2006 - 17:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

VIRUS. Hjælp!

Hej!!
Jeg har virkelig brug for hjælp jeg er blevet ramt af virus. Jeg har brugt spybot med nyeste opdatering, og AVG antivirus med nyeste opdatering. DET har hjulpet lidt, men ikke fået det væk. Der kommer fejlmeddelelser hele tiden der skal ligne windows meddelelser, men som får en til at downloade alt muligt.. Og baggrunden på skrivebordet kan ikke ændres fra at være en reklame for et program der hedder adwarepunisher. Og i internet explorer henter den alt muligt og beder dig om at trykke installer. ER DER NOGEN DER HAR ET GODT PROGRAM DER KAN TAGE DET HELE?
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
14. februar 2006 - 17:12 #1
Og det ska være gratis
Avatar billede trekkies Juniormester
14. februar 2006 - 17:21 #2
Prøv disse programmer:
Ad-Aware:
http://www.darkskies.dk/programmer/ad_aware_personal.exe

HijackThis:
http://www.darkskies.dk/programmer/hijackthis.zip
Lige lidt hjælp til HijackThis:
Unzip filen og åben exe filen, Klik på Scan, når at den er færdig, så skal du klikke på Save Log, så gemmer du den et sted, logen kan nu åbnes i en tekst program f.eks. Notepad, opret et spørgsmål under "virus" katagorien og indsæt hele loggen, så vil en kigge på den.
HUSK AT DU IKKE SELV MÅ RETTE NOGET I LOGGEN.
Avatar billede arlet Juniormester
14. februar 2006 - 18:22 #3
Vi kigger bare på hijackthis loggen her i tråden*S*
Avatar billede levithan Nybegynder
14. februar 2006 - 18:47 #4
du kan også prøve panda antivirus online scan den tager også spyware http://www.pandasoftware.com/products/ActiveScan.htm
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
14. februar 2006 - 19:08 #5
skriv lige et svar trekkies hvis du vil have pointene
Avatar billede trekkies Juniormester
14. februar 2006 - 19:16 #6
Jeg synes at dit problem skal rettes først før at vi skal snakkes om point.
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
22. april 2006 - 21:52 #7
nogen der vil have point? så lig et svar
Avatar billede trekkies Juniormester
22. april 2006 - 21:59 #8
Jeg springe over.
Avatar billede levithan Nybegynder
22. april 2006 - 22:11 #9
vil vil gerne vide on du har fået rettet dit problem og om hvilket forskag der hjalp. ellers gider vi ikke ha dine points
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
23. april 2006 - 15:31 #10
i kan se mer her.. og ja det hjalp at gennemgå de programmer han nævner
http://www.eksperten.dk/spm/688032

Læg et svar
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
19. november 2006 - 15:41 #11
så tar jeg dem selv