Avatar billede vipervision Nybegynder
14. februar 2006 - 10:43 Der er 1 kommentar

IPAQ 2210 og CF GPS modtager - Strømproblem

jeg har en IPAQ 2210 som jeg bruger sammen med en CF GPS modtager som sidder i IPAQ'en. Jeg har nu det store problem, at min IPAQ igen og igen slukker når jeg bruger GPS modtageren. Nogen gange kan der gå et langt stykke tid før den gør det og andre gange kun kort tid. IPAQ'en er monteret i bilen, så den hele tiden får strøm. Er der andre som har prøvet det, og er der nogen som har en løsning???
Avatar billede tuep Nybegynder
15. februar 2006 - 22:00 #1
Kan du fortælle hvad det er for en GPS du har i din 2210?
Det lyder mest som en hardwarefejl men det kunne være en software fejl. Det kunne måske løses med en update http://h18007.www1.hp.com/support/files/HandheldiPAQ/us/locate/105_5721.html

Tue :-)