Avatar billede club-p Nybegynder
13. februar 2006 - 22:45 Der er 3 kommentarer

Nightleif vs Hotpeople

Hej Eksperter

Har et væddemål kørende med en af mine venner. Jeg siger at hotpeople har flest detalende profiler og han siger at noghtleif har flest betalende profiler

Hvordan kan vi få afgjort vores væddemål og hvem tror i har flest betalende profiler???
Avatar billede rone6700 Nybegynder
14. februar 2006 - 15:17 #1
Hvorfor ikke skrive til dem og spørge? Sig ærligt at I har et væddemål igang?! :-)
Avatar billede club-p Nybegynder
14. februar 2006 - 21:24 #2
det vil de jo ikke ud med... men er der nogen der har et realistisk bud på hvormange bruger de har som betaler
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
15. februar 2006 - 22:54 #3
Nightleif tjener flest penge i hvertfald ! i know for sure!