Avatar billede heiss Nybegynder
13. februar 2006 - 15:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejl i kalender

Jeg får jævnligt denne fejl i kalenderen

"Der var problemer i forbindelse med læsning af en eller flere af påmindelserne. Nogle af påmindelserne vises måske ikke. Det lykkedes ikke at indlæse gentagelsesoplysningerne for aftalen."

Der står ikke mere, og jeg har mange oplysninger i min kalender, så det er svært at finde den påmindelse der er fejl ved.

Er der nogen der har en løsning på dette?
Avatar billede mile Juniormester
16. februar 2006 - 14:39 #1
Prøv denne:

Luk Outlook
Start - kør
Outlook.exe /cleanreminders
Avatar billede heiss Nybegynder
20. februar 2006 - 10:29 #2
Det virkede desværre ikke..
Avatar billede heiss Nybegynder
19. december 2006 - 11:22 #3
fandt selv problemet
Avatar billede mile Juniormester
19. december 2006 - 12:03 #4
Det var da dejligt - så bliver det alligevel jul - apropos - rigtig glædelig jul.
Avatar billede ipbirk Nybegynder
08. januar 2008 - 16:29 #5
Hej
Jeg har samme problem, hvordan løste du det?
Avatar billede mile Juniormester
09. januar 2008 - 11:02 #6
Hvis cleanreminders ikke virker, så er det højst sandsynligt et tilbagevendede møde eller aftale der er blevet beskadget (kan evt. ske ved synkronisering af håndholdt). Prøv at slette de tilbagevendede aftaler og opret dem på ny. Hvis der synkroniseres med en håndholdt, så sørg for at få slutdato eller slutforekomst på møder/aftaler der er tilbagevendende, for mange håndholdte har problemer med at håndtere disse, ellers.
Avatar billede ipbirk Nybegynder
09. januar 2008 - 17:39 #7
Hej
Det bliver en stor opgave hvis jeg skal slette alle tilbagevenden aftaler, jeg har mange, mange fødselsdage og lign. lagt ind som tilbagevendede aftaler. Kan det gøres på en lettere måde, jeg har igen Håndholdte
Avatar billede ipbirk Nybegynder
09. januar 2008 - 17:40 #8
Hej igen
Er det på nogen måde muligt at kun finde de tilbagevendede aftale som evt. er beskadiget