Avatar billede moldtech Nybegynder
12. februar 2006 - 19:23 Der er 5 kommentarer

gæste bruger

>Jeg har en stand alone maskine, der kører på windows XP home

den logger automatisk en brugerkonto ved navn gæst, denne konto har begrænset rettigheder, og kan bla. ikke få lov til at installere en ny printer.

der er også installeret en konto der hedder Admin, men vi kan ikke huske adgangskoden til denne konto,

er der andet at gøre end at slette alt, og indsætte recovery cd-en.
det originale OEM software er til rådighed.
Avatar billede mvhansen Nybegynder
12. februar 2006 - 19:45 #1
Hej  moldtech

Prøv at se om du kan bruge det

http://www.eksperten.dk/spm/687077

mvh

mvhansen
Avatar billede haverslev Novice
12. februar 2006 - 19:46 #2
Avatar billede mvhansen Nybegynder
12. februar 2006 - 19:46 #3
hvis du ikke har ændret på administrator kontoen, kan du logge ind med blankt password ved at trykke ctrl+alt+del 2 gange
ved logonskærm og logge på som administrator.

mvh

mvhansen
Avatar billede moldtech Nybegynder
12. februar 2006 - 19:50 #4
Jeg har klaret det, jeg startede op i fejlsikret tilstand, gik ind i kontrolpanelet, og så kunne jeg selv ændre password til alle brugerne,
Avatar billede haverslev Novice
12. februar 2006 - 20:12 #5