Avatar billede werter Nybegynder
12. februar 2006 - 17:01 Der er 1 kommentar

Remote til Creative Inspire T7900 virker ikke korrekt

Jeg fik til jul et Create Inspire T7900 7.1 højtalersystem. Jeg har været meget tilfreds med systemet, men her indenfor de sidste par dage er min remote til at styre lydstyrken og bassen begyndt at forringe lyden.

Når jeg fx sidder og hører musik, kan min remote gå ned på halvt blus, hvorefter bassen bliver sat ud af drift. Udover det sætter den nogengange en "sne"-lyd igang.

Jeg kan for det meste få rettet op på lyden ved at rykke rundt på remote-ledningen, men det gider jeg jo ikke blive ved med at gøre, hver gang den ødelægger lyden..

Hvad kan jeg gøre for at løse problemet?
Avatar billede Frederik Nybegynder
05. marts 2006 - 23:38 #1
For mig lyder det som en løs forbindelse. Da du kan få det til at holde op med at skratte ved at bevæge remoteledningen. Så hvis der stadig er garanti på produktet, ville jeg personligt få sendt det til reperation.

- XuZeM