Avatar billede stinkfoot Nybegynder
12. februar 2006 - 17:00 Der er 5 kommentarer

god gratis online kalender, process oversigt mv.

hej er der nogen der kender eller rettere kan anbefale en god (og gratis)online kalenderværktøj med, memo box, besked, processlinje , mv. som kan bruges af 5-10 brugere.

der er masser når man søger google, men umidelbart ganske ugennemskueligt hvad der funker og hvad der ikke gør.

behøver ikke være dansk da alt alligevel vil foregå på engelsk.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. februar 2006 - 17:09 #1
Jeg menr at den hedder www.rainlender.com men er ikke sikker
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. februar 2006 - 17:11 #2
Jo den er god nok, jeg har brugt den og den er såmænd god nok, blot sletter den først når eventen er foregået, fandt aldrig ud at slette den f.eks. 10 min. før.
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. februar 2006 - 10:45 #3
The page cannot be displayed  :-o
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. februar 2006 - 10:46 #4