Avatar billede sigski Nybegynder
12. februar 2006 - 16:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Screenshot på engelsk i IE

Hej

skal bruge et screenshot på engelsk hvor man ser det samme som her: http://webjumper.dk/screen.jpg

Håber der er en, der kan hjælpe.
Avatar billede sigski Nybegynder
12. februar 2006 - 16:26 #1
Skal også bruge det engelske skærmbillede af "Beskyt personlige indstillinger" i Internetindstillinger. Markøren skal stå på mellem!

gracias
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2006 - 16:27 #2
med ALTGR + printscreen og derefter indsætte det i paint eller lignende og gemem derfra.
Avatar billede cpufan Juniormester
12. februar 2006 - 16:33 #3
han spørger nok om en e-bruger med en engelsk version af explorer, som kan lave en sådan for ham.
Avatar billede sigski Nybegynder
12. februar 2006 - 16:44 #4
>> han spørger nok om en e-bruger med en engelsk version af explorer, som kan lave en sådan for ham. <<

Ja lige præcis ;)
Avatar billede webt Nybegynder
12. februar 2006 - 17:50 #5
Avatar billede sigski Nybegynder
12. februar 2006 - 18:10 #6
Ja lige præcis..!

Post et svar og du får point.

vh
Casper
Avatar billede webt Nybegynder
12. februar 2006 - 18:21 #7
Det gør jeg :)
du skriver bare hvis du skal bruge flere så smider jeg dem op på adressen

Mvh
Martin
Avatar billede sigski Nybegynder
12. februar 2006 - 18:31 #8
Super, tak skal du have!