Avatar billede mikkel. Nybegynder
12. februar 2006 - 15:41 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

Lækker fladskærm?

Hey eksperter. Jeg leder efter en lækker 19" fladskærm og ville høre om i have nogen gode forslag? Jeg skal ikke bruge den til grafisk arbejde, men jeg spiller en smule og ellers skal den gerne have et flot billede.

Den skal helst ikke koste meget mere end 3000 og den må meget gerne være sort.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
12. februar 2006 - 15:54 #1
Avatar billede mikkel. Nybegynder
12. februar 2006 - 16:30 #3
Har kraftigt overvejet Samsung syncmaster 930BF. Den har en af mine venner og den er super lækker.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
12. februar 2006 - 16:32 #4
Samsung kan anbefales... har selv 710 N og har været super glad for den. Yderst stabil og flot i designet.
Avatar billede huset Praktikant
12. februar 2006 - 16:40 #5
jeg har lige fået denne med RVA panel

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=152607

Test
http://www.flatpanels.dk/193p_Plus.php

Den er forrygende både billedemæssigt samt design!
Avatar billede huset Praktikant
12. februar 2006 - 16:42 #6
Den jeg linker til har også en kanon pixel garanti som mange andre ikke tilbyder. Især da du vil arbejde med grafiske ting, så vil du elske denne skærm. Når et tegn/bogstav osv er sort, så er det SORT.

Billedet er det bedste jeg har oplevet på en TFT
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
12. februar 2006 - 16:58 #7
Huset:  Han skriver netop, at han ikke....  skal bruge den til grafisk arbejde...

Jeg skal ikke bruge den til grafisk arbejde,

Men lyder som en super skærm....
Avatar billede huset Praktikant
12. februar 2006 - 17:05 #8
aaah mistolkede den så beklager
Ville klart tage den på trods af den er 500 kr dyrere
Avatar billede mikkel. Nybegynder
12. februar 2006 - 17:09 #9
Ok den virker også som en kanon lækker skærm! Den vil jeg klart tage til eftertanke. Og en god test du linker til... Jeg spiller ikke så meget mere, men når jeg gør er det kun cs og det er meget sjovt at testen lige nævner lidt om det :)

Hvordan synes du selv den ser ud.. design-mæssigt?
Avatar billede huset Praktikant
12. februar 2006 - 17:22 #10
LÆKKER!!

Bagsiden er lavet i MAC design med en lækker marmor hvid finish!
Der til en lille fingertouch panel til tænd og sluk. Skærmen tænder bare man køre fingeren over knappen. Alt er styret via software, så ingen irriyterende knapper på skærmen.
Avatar billede mikkel. Nybegynder
12. februar 2006 - 17:34 #11
Ok super. Jeg vil lige lade den være lidt og se om der kommer andre gode forslag. Men dit bud er klart taget til overvejelse og jeg tror sku jeg napper den... Venter bare lidt et par dage med at bestille tror jeg.
Avatar billede huset Praktikant
12. februar 2006 - 17:39 #12
Jeg brugte selv 2mrd på at finde den rigtige skærm, og har ikke fortrudt købet.
Bedre bliver det ikke til den pris.

Spøg evt på www.flatpanel.dk i deres forum, så vil du se hvor vilde folk er med den model
Avatar billede huset Praktikant
12. februar 2006 - 17:41 #13
Avatar billede mikkel. Nybegynder
12. februar 2006 - 17:46 #14
Ov ja sorry har ik lige checket siden længe.
Avatar billede huset Praktikant
12. februar 2006 - 17:50 #15
http://www.eksperten.dk/spm/677906

Fed måde at dele point på når jeg yder dig så meget support i den tråd!
Avatar billede mikkel. Nybegynder
12. februar 2006 - 17:53 #16
Sorry jeg valgte bare den driver ham den første linkede til og den virkede. Siden har jeg ik set så meget på denne side.
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2006 - 08:49 #17
Er det ved at være tid til feedback :D
Avatar billede mikkel. Nybegynder
15. februar 2006 - 20:09 #18
Yes. Jeg har bestilt den i går, så den burde komme i morgen :D Det glæder jeg mig godt nok meget til.

Tak for din hjælp huset ;)
Avatar billede mikkel. Nybegynder
18. februar 2006 - 19:13 #19
Nu er skærmen hjemme. Damn den er lækker at se på. Det er da den flotteste skærm jeg nogensinde har set.
Huset har du ændret nogle af dine instillinger.. opløsning, farve osv ?
Avatar billede huset Praktikant
18. februar 2006 - 19:13 #20
Disse skal findes personligt som passer til dig
Avatar billede mikkel. Nybegynder
20. februar 2006 - 12:29 #21
Vil lige høre om en absolut sidste ting :D
Jeg spiller som sagt lidt cs og jeg ved ikke lige hvilken opløsning der er bedst at køre der? Har hørt noget om at TFT skærme ikke så godt kan køre 800x600 (hvilket jeg normalt kører i CS). Ville bare lige høre om der var nogen CS-spillere med fladskærme, der kunne fortælle hvilken opløsning (og hvor mange bit farver) de har haft mest succes med...