29. april 2001 - 20:37 Der er 5 kommentarer

Hjæp Please

Hej eksperter!

Jeg har hørt at hvis man ikke har fast ip skifter det engang imlellem af sig selv men kan man ikke få et program der gør at men selv kan skifte sit ip ikke til et man selv vælger men bare skifte?

-Jonas

Avatar billede disky Nybegynder
29. april 2001 - 20:40 #1
ikke umiddelbart, det er DHCP serveren hos din udbyder der bestemmer.
Avatar billede zyclon Nybegynder
29. april 2001 - 20:40 #2
Du kan da bare hoppe af internettet og logge på igen. Så skulle dit IP skifte.

/Zyclon
Avatar billede disky Nybegynder
29. april 2001 - 20:44 #3
zyclon: no way.

DHCP serveren kan godt være og er normalt sat op til at gemme IP\'en i et stykke tid, måske uddeler den kun nye en gang per uge osv.
Avatar billede myplacedk Nybegynder
30. april 2001 - 06:51 #4
Den ene sætning, som ikke engang har kommaer, indeholder en hel del vrøvl, for mig at se. :)
Men prøv at fortælle hvilken slags opkobling du har, og hos hvem. Så kan det være nogen kan fortælle dig præcis hvordan det foregår med IP-adresser der. :)
30. april 2001 - 07:06 #5
Jeg har adsl/256 fra teledanmark :)

-Jonas