Avatar billede bochr1 Nybegynder
12. februar 2006 - 08:54 Der er 3 kommentarer

Hvorfor er svartiden blevet så lang ?

Hej

Er der nogen der har en ide om hvorfor svartiden på min pc er blevet så lang ?  Starter rimelig hurtigt op  -  men når jeg efterflg klikker på et ikon kan der godt gå et par min før der sker noget !

Det er en bærbar med XP  -  3400 mHz og 1024 mb - masser af fri harddisk plads.
Avatar billede levithan Nybegynder
12. februar 2006 - 09:09 #1
hvor gammel er din instalation. Er det lige kommet eller har det være længe. hvad gjorde du lige før det kom.

scan evt for virus og spyware prøv panda online antivirus http://www.pandasoftware.com/products/ActiveScan.htm
Avatar billede bochr1 Nybegynder
12. februar 2006 - 09:14 #2
ca 1 måned vil jeg tro  -  computeren er 9 mdr gammel  -  jeg har ikke gjort noget specielt - det er kommet snignende
Avatar billede kiul Nybegynder
06. marts 2006 - 15:27 #3
Har du installeret gratis programmer ect. Du kan se hvad der starter med windows ved at gå ind i start->kør og skrive "msconfig" og så fanebladet start og tjenester..
MEN VINK KUN DE TING AF DU ER SIKRE PÅ HVAD ER OG AT DE IKKE ER NØDVENDIGE I OPSTARTSPROCESSEN