Avatar billede tula Nybegynder
11. februar 2006 - 16:16 Der er 2 kommentarer

plug-ins til photoshop

Måske er lidt mærkeligt spørgsmål, jeg ved det!

Har Adobe selv frigivet en beskrivelse af, hvordan man selv laver plug-ins til Photoshop, eller har folk selv fundet ud af det udenom inflydelse fra Adobe? Jeg er lidt interesseret i at vide, om Adobe selv tilbyder, at folk udvider programmet, eller om det simpelthen bare er folks egne evner og lyst, der driver værket.

VH

René
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. februar 2006 - 16:41 #1
Læs her

http://www.mactech.com/articles/mactech/Vol.15/15.04/PhotoshopPlug-InsPart1/

dobe har et API, sige som mange andre applikationer
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. februar 2006 - 16:42 #2
søg på photoshop API i google, der flere sites dergiver gode beskrivelser og råd