Avatar billede qqp Nybegynder
11. februar 2006 - 09:40 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

PC Skærm som tv

Kan en almindelig pc fladskærm bruges som tv, uden at køre det gennem pc´en.
Avatar billede bredker Nybegynder
11. februar 2006 - 09:46 #1
nej , den bliver jo nød til at have noet til at styre signalet
den kan kun vise det den får besked på , der er intet af det teknik i som er i et tv
Avatar billede qqp Nybegynder
11. februar 2006 - 09:57 #2
kan man købe en ekstern tv tuner som kan kobles til skærmen, så der ikke behøves at være en pc koblet til. Hvis ja hvad hedder sådan en og hvor kan den købes.
Avatar billede qqp Nybegynder
11. februar 2006 - 10:03 #4
tak
Avatar billede c-holst Novice
11. februar 2006 - 10:22 #5
hvis du føler for at dele dine point ud, kan du lave en tråd, med emnet point til...

og linke hertil

det er ikke god kotume og imod reglerne her på stedet at tage egne point tilbage uden rigtig god grund
Avatar billede bredker Nybegynder
11. februar 2006 - 10:40 #6
c-holst>>det er vist blevet alm kutyme for denne bruger at tage point selv
det gør han i halvdelen af hans spm
Avatar billede c-holst Novice
11. februar 2006 - 10:48 #7
lad os nu se, om ikke denne bruger, kunne tænke sig at lære af sine fejl, og vise, at du ikke har ret i din antagelse.
så bliver det også meget nemmere at få hjælp for ham fremover:-)
Avatar billede bredker Nybegynder
11. februar 2006 - 10:57 #8
helt rigtigt
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2006 - 11:04 #9
Forbandet svineri!
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2006 - 12:32 #10
Tak for karma. Nej, jeg kan ikke være ligeglad
Avatar billede qqp Nybegynder
14. februar 2006 - 08:58 #11
Hej Huset og Bredker.

Jeg er ked af hvis jeg har fornærmet jer. Jeg bruger Eksperten til at løse problemer som jeg ikke selv har evnen til. Ud af mine spørgsmål tror jeg godt i / vi kan udlede at inden for pc verdenen har jeg meget at lære.
Når alle "svar" er kommentare hvordan skal jeg så uddele pointene??
Det er noget af en påstand du kommer med Bredker - hvis du har læst spørgsmålene, bliver jeg i den ene opfordret til at lukke det og tage pointene fordi jeg har lavet 2 næsten ens spørgsmål. I den anden har spørgsmålet været åben i næsten 2 mdr uden at der er kommet nogle indlæg, var det så ikke på tide at lukke den?
At man kan blive så fornærmet over 15 point undrer mig, men vil da gerne lære af mine fejl - så forklar mig venligst hvordan jeg kan råde bod på min fejl og få uddelt pointene.
Avatar billede c-holst Novice
14. februar 2006 - 17:29 #12
hvis du føler for at dele dine point ud, kan du lave en tråd, med emnet point til...

og linke hertil, så er det ude ude af verden
Avatar billede qqp Nybegynder
17. februar 2006 - 10:32 #13