Avatar billede majgaard Nybegynder
09. februar 2006 - 16:26 Der er 5 kommentarer

Hvorfor kører backup ikke via scheduled tasks

Jeg har lavet en opgave via system tools > backup, og sat den til at køre hver mandag. Når jeg laver opgaven og højreklikker på den og vælger Run kører den uden problemer, men der sker ikke noget efterfølgende, den returnerer blot last result: 0x1f, hvad gør jeg galt ??
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2006 - 22:04 #1
prøv at se under control panel --> scheduled tasks, ret evt. til at backup skal køre som administrator og angiv password. det plejer at være den hyppigste grund.
Avatar billede majgaard Nybegynder
23. februar 2006 - 22:49 #2
Ok, prøver engang, vender tilbage med resultatet...
Avatar billede majgaard Nybegynder
23. februar 2006 - 22:55 #3
Desværre, den returnerer stadig med status for last run: 0x1f
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2006 - 11:53 #4
Kan du se et eller andet i eventvieweren på det tidspunkt hvor den skulle starte op??
Avatar billede winsys Nybegynder
01. marts 2006 - 16:49 #5
Der mangler lidt informationer for at kunne fejlfinde:
a) Er backup på bånd eller som fil?
b) Hvad er den fulde kommando som anvendes i det scheduled task?