Avatar billede leneogjesper Nybegynder
09. februar 2006 - 16:12 Der er 4 kommentarer

Ram - DDR eller DDR2

hejsa...

Jeg har et MSI 915P-Combo mainboard. Jeg har 2 x 512 ram i dette kort. Nu vil jeg gerne op på 2GB ram. Men som den skarpe ekspert sikkert har opdaget har jeg kun 2 slots til DDR ram.

Så mit spørgsmål er; hvad vil i anbefale mig? At skrotte de 2 x 512 og investere i 2 x 1GB DDR eller skal jeg skrotte de 2 x 512 og købe 2 x 1GB DDR2, når nu mit bundkort understøtter disse...?
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. februar 2006 - 16:26 #1
915P Neo-F understøtter ikke DDR2, så du må holde dig til DDR RAM.
Avatar billede leneogjesper Nybegynder
09. februar 2006 - 16:29 #2
Neo-F??? Jeg ved ikke hvad du mener.. mit bundkort er 915p-Combo... og der sidder fysisk to stk. DDR2 slots... så det skulle jeg da mene...
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. februar 2006 - 16:36 #3
Jeg søgte bare på MSI hjemmeside, og der var ingen MSI 915P-Combo, men en 915P Neo-F.

Man har du DDR2 slots, så ville jeg købe dette, blot du husker på, at DDR og DDR2 ikke kan køre sammen på bundkortet.
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. februar 2006 - 16:46 #4
Ok, fandt det i Taiwan, og den er god nok, blot du ikke anvender DDR og DDR2 samtidig.