Avatar billede jwulff Nybegynder
08. februar 2006 - 20:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spørgeskeme om navn

Hej Exp,

For det første, ved jeg ikke om det er tilladt dette, men nu prøver jeg, ellers må jeg lukke spørgsmålet igen.

Jeg kunne godt bruge nogle gode udfyldelser af følgende spørgeskema. Det handler om idéer/valg af navn til ny webshop.

Skemaet har jeg lagt ud på www.liveunlock.dk

Håber I vil bruge 1 min. til at hjælpe! :)

I kan smide et svar, hvis I har udfyldt og jeg vil dernæst fordele pointne.

Mvh. Jacob
Avatar billede a1a1 Novice
08. februar 2006 - 20:21 #1
det kunne evt. være smart at man kunne skrive en begrundelse hvorfor man synes det ene eller andet..

;o)
Avatar billede jwulff Nybegynder
08. februar 2006 - 20:30 #2
God ide, er netop blevet tilføjet.
Avatar billede areon Nybegynder
09. februar 2006 - 12:41 #3
Hej Jacob,
Ved ikke om det er imod reglerne herinde, men jeg syntes at dit indlæg havde samme gode relevance som andet herinde. og det er jo det eksperten er her for. Jeg har udfyldt dit skema.. Alt held og lykke med "kvinders ven".

mvh
areon
Avatar billede frkhansen Nybegynder
09. februar 2006 - 23:32 #4
Hej Jacob. Iht spørgeskemaet er den primære målgruppe piger over 25 år....

Jeg føler mig rimelig overbevist om, at der er forskel på, hvilket navn hhv piger og mænd synes, der appellerer til dem....specielt inden for dén branche.

Pointe : Du kunne overveje at mænge dig i debatten på tidenskvinder.dk og oestrogen.dk og kaste spørgsmålet ud dér (hvis det er tilladt).....bare et forslag...

Held og lykke med foretagendet :-)
Avatar billede jwulff Nybegynder
16. februar 2006 - 15:34 #5
Hej igen,

Jeg er nu færdig med min undersøgelse. Alle der har besvaret bedes ligge et svar.
Avatar billede jwulff Nybegynder
16. februar 2006 - 15:46 #6
Tak for hjælpen :)
Avatar billede frkhansen Nybegynder
18. februar 2006 - 10:40 #7
Hvis du har lyst, må du gerne fortælle, hvad det ender med at komme til at hedde....

God weekend :-)
Avatar billede jwulff Nybegynder
02. marts 2006 - 08:47 #8
Hej igen,

Det lader til du er den eneste frk Hansen. Du får derfor alle pointne ;)

Resultatet endte med at blive flest på Playground.

Fortsat god dag

Med venlig hilsen
Jacob