Avatar billede frederik_58 Nybegynder
08. februar 2006 - 17:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

counter-strike source cheat

hej

Jeg ville høre hvor man kan downloade noget Counter-Strike Source Cheat.. Jeg er blevet bannede fra baner med secure så jeg er ligeglad med det der med man bliver bannede
Avatar billede nicer Nybegynder
08. februar 2006 - 17:43 #1
gider skut give dig links til cheat, så du kan ødelægge spillet for os andre... kun noobs bruger cheat... spil spillet som det er og få nogen skillz ellers lad vær med at spille spillet...
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
09. februar 2006 - 18:17 #2
jeg vil ødelægge det for nogen andre
Avatar billede lazza Nybegynder
19. februar 2006 - 14:26 #3
irriterende cheatere som dig, gør at vi andre kan gå ind på en server. Og så gå ud igen 2 sek efter,
fordi at dèr ikke er til at spille p.g.a, noobs som dig ikke kan finde ud af et spil.