Avatar billede bootie Nybegynder
08. februar 2006 - 13:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forespørgsel på EU domæne?

Hejsa

Jeg vil lige høre om der findes et eller andet opslag hvor man kan se hvor mange der står i kø til et givet EU domæne hvis nogle?

Der kommer nogle gang nogle nyheder om at der er så og så mange der fx vil registrere sex.eu og sådan, men hvor har de disse tal fra?
Avatar billede freddy04 Nybegynder
08. februar 2006 - 15:26 #1
whois.eu
du skal så indtaste koden nederst for at se status. husk det kun er sunrise der er registreret indtil videre
Avatar billede bootie Nybegynder
08. februar 2006 - 15:36 #2
hmm... øv.

Det var dårlig nyt. Så får jeg heller ikke holm.eu :(
Avatar billede freddy04 Nybegynder
08. februar 2006 - 17:50 #3
Nej som dansker er man ret dårligt stillet da vi ikke kan søge efternavne under sunrise. Det kan bl.a. tyskerne da deres er bedre beskyttet i loven så de har på den måde fået fortrinsret til den slags domæner...Men husk at vent og se afgørelsen, det siges pwc er meget skrappe med kravet om dokumentation og pt er behandlingen kun "påbegyndt"