Avatar billede jwalk Nybegynder
08. februar 2006 - 13:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opkobling til trådløs net igen

Hej,

Jeg har hjulpet en kammerat med hans bærbar pc. Vi skulle have installeret nyt antivirus/firewall (Norman fra tdc).

På hans trådløse installation er der ud over den bærebare pc, en trådløs stationær pc og en trådløs netværksprinter.
Alle 3 enheder har fungeret mod hans trådløse router.

Jeg har så fået koblet hans bærbare pc til mit trådløse netværk mens jeg DL norman. Det gik fint uden problemer. Efterfølgende fjernede jeg under netværksopkoblinger på den trådløse, at han kunne se mit trådløse netværk. Hvilket betød at hans eget igen var første valg.
Men nu kan han ikke komme på netværket igen. Den kan godt se nettet, men han siger at pc'en viser en gul trekant hen over netværksiconet på taskbaren. Hvad skal vi gøre, det er jo ikke sidste gang at vi har behov at tilgå et andet trådløst netværk, for så at komme tilbage til sit eget.

/Bo
Avatar billede tjiggan Nybegynder
24. februar 2006 - 13:45 #1
Prøv at deaktivere Antivirus / Firewall.
Avatar billede jwalk Nybegynder
23. juni 2007 - 09:14 #2
Jeg lukker opgaven