Avatar billede thelen Nybegynder
08. februar 2006 - 12:07 Der er 4 kommentarer

Kan ikke åbne programmer

Har et ret irriterende problem, når jeg starter min computer går der 5-10 minutter, før jeg kan starte nogen programmer. Det eneste jeg kan åbne er "Denne computer" alt andet bliver ikke åbnet. Når der så er gået de 5-10 minutter, så åbner alle de programmer jeg havde forsøgt at åbne på engang. Som sagt er "Denne Computer" det eneste jeg kan åbne og kan desværre derfor heller ikke åbne task manager, så jeg kan se om der evt. skulle være et program kørende.

Håber i kan hjælpe mig, da dette er begyndt at irritere mig grusomt.
Avatar billede mudderklirren Nybegynder
08. februar 2006 - 12:29 #1
Mon ikke det er et netværksdrev som den ikke kan åbne, eller måske en ridset CDrom som blokerer?
Du kan heller ikke starte Task manageren med Ctrl-Alt-Del?
Avatar billede nva Praktikant
08. februar 2006 - 12:46 #2
Sådan søger du automatisk efter netværksmapper og -printere
Åbn Mappeindstillinger i Kontrolpanel.
Klik på Start, peg på Indstillinger, og klik derefter på Kontrolpanel.
Dobbeltklik på Mappeindstillinger
Marker afkrydsningsfeltet Søg automatisk efter netværksmapper og -printere under fanen Vis.
Bemærk!

Når du markerer denne indstilling, søger Windows automatisk efter delte mapper og printere på netværket. Alle fundne delte mapper og printere vises i Netværkssteder.

Så kan du jo regne ud hvordan det slås fra hvis du vil undgå ventetiden og først tilgå netværksstedet når du klikker på det. Hvis det hjælper at slå søgningen fra pejer det i retning af det 'mudderklirren' siger.
08. februar 2006 - 13:14 #3
...Eller skal du igang med proceduren her -> http://www.eksperten.dk/artikler/755
(Som du vistnok har prøvet et par gange før ?)

Ikke nødvendigvis mig der følger op...
Avatar billede nva Praktikant
14. februar 2006 - 07:56 #4
Response?