Avatar billede bowman Nybegynder
07. februar 2006 - 20:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Links fra Outlook til web virker ikke?

Hej
Lige pludselig kan min kammerat ikke linke til web ved at klikke.
'Handlingen er blevet annuleret pga. begrænsinger påcomputeren'

Hvad er problemet?
Outlook 2003, WinXp sp2, Outpost firewall, IE Sp2
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
07. februar 2006 - 20:49 #1
Hvordan går det med disse her?
Avatar billede cmoz Praktikant
07. februar 2006 - 21:00 #2
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. februar 2006 - 21:36 #3
En af mine kammerater havde samme problem, vi fik rettet det ved at indstille  Firefox som standardbrowser, så virkede det.
Avatar billede vejmand Juniormester
08. februar 2006 - 03:21 #4
Hvis du bruger Internet Explorer tror jeg følgende hjælper:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Programmer -> Nulstil webindstillinger

Tjek at der er flueben i "Internet Explorer skal kontrolere om den er standardbrowser"
Avatar billede bowman Nybegynder
08. februar 2006 - 17:09 #5
Jeps der var den. Thnx
Avatar billede vejmand Juniormester
09. februar 2006 - 04:12 #6
Velbekomme, du lukker spørgsmålet ved at markere mit navn i boksen ude til venstre, og klikke på "Accepter"