Avatar billede multipass Nybegynder
07. februar 2006 - 19:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sata boot problem efter installation af windows.

Jeg har en Sata disk jeg gerne vil boote fra. Jeg kan også sagtens installer windows på den, jeg bruger F6 under installation af windows og installer de externe drivere til min Sata kontroller, og det går også fint med at få installert windows, men så efter jeg har brugt min computer i et stykke tid, kommer der blå skærm under opstarten, jeg har prøvet flere gange at formatter den og prøve igen.. men efter et stykke tid opstår det samme problem.
jeg har kørt, ind til flere test af min harddisk, uden den fandt nogle fejl.

Blå skærm:

stop 0x0000007b ... inaccessible_boot_device

samme blå skærm kommer der hvis man ikke installer sata driver under installtionen af windows.

Hardware :

Western Digital Raptor WD360GD 36.7 GB
Asus A7N8X-e Deluxe
Avatar billede nicer Nybegynder
07. februar 2006 - 19:35 #1
en SATA hdd på 36.7 GB?
Avatar billede multipass Nybegynder
07. februar 2006 - 19:38 #2
Avatar billede nicer Nybegynder
07. februar 2006 - 19:41 #3
har du den nyeste bios til dit bundkort?
Avatar billede multipass Nybegynder
02. marts 2006 - 18:50 #4
har jeg prøvet... men ser ikke ud til at hjælpe
Avatar billede multipass Nybegynder
04. november 2006 - 20:28 #5
Det ved at være tid til at lukke dette spørgsmål... kom med et svar så for du dine point
Avatar billede nicer Nybegynder
05. november 2006 - 20:50 #6
hmm... jeg har ikke kunne give nogen løsning på dit problem, så derfor ta dem tilbage :/ Vil ikke have point på den måde :)
Avatar billede multipass Nybegynder
09. maj 2007 - 21:44 #7
svar