Avatar billede simonth Nybegynder
07. februar 2006 - 17:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fly simulator

Hej.

Ja, jeg ved godt dette her er det forkerte sted at spørge når det er omkring PC spil - men jeg kender ikke nogle sider hvor man kan spørge om det.

Hvilken fly simulator synes i jeg skal købe?
MSFS04 eller X-Plane 8? Eller måske en helt tredje?
Jeg håber på hurtigt svar, da det skal stå på min ønskeliste inden slutningen af i dag :/ (Deraf de mange point)
Avatar billede zeuzdk Nybegynder
07. februar 2006 - 17:12 #1
Jeg mener helt sikkert du skal investerer i FS04. Jeg har begge og bruger altid
flight simulator. Der er bare flere muligheder, og det er ganske godt hvis du henter
andre fly ned.

Mvh Jacob
Avatar billede zeuzdk Nybegynder
07. februar 2006 - 17:14 #2
Steder hvor der er mange gratisfly at hente er www.flightsimulator.com og .no
Samt www.avsim.com
Der er en hel verden omkring dette spil ;o)
Avatar billede simonth Nybegynder
07. februar 2006 - 17:41 #3
Okay, tak for svarene :)

Jeg glemte lige at nævne at jeg allerede har prøvet MSFS04, men det var bare i ulovlig version og siden jeg nu er gået over til at være helt lovlig har jeg ikke spillet mere..
Det koster omkring 280-290 kroner, så det er stadig nogen penge for et spil som jeg allerede har prøvet..

Der kommer jo den nye flight simulator om ikke særlig lang tid, i sommerferien tror jeg det er? Hvad er "klogest" at gøre så, købe 04 udgaven eller vente til det nye kommer?
Avatar billede zeuzdk Nybegynder
07. februar 2006 - 17:54 #4
ja det er lidt svært, den nye udgave kommer tidligst til julehandlen, så hvis du går og tripper ville jeg købe det nu.. Samtidige kommer det til at kræve en monstercomputer hvis du køber det nye til jul, så det bliver hurtigt en MEGET dyr løsning.. hvis jeg var dig ville jeg investerer i FS04 og nyde et år eller 2 endnu :o)
Avatar billede simonth Nybegynder
07. februar 2006 - 20:27 #5
Okay, det vil jeg gøre så.
Det med monstercomputer, det er vel kun når man skal køre det med alle detaljer og bedste opløsning mv. ?
Avatar billede zeuzdk Nybegynder
08. februar 2006 - 09:52 #6
Ja det er det, men du vil højst sandsynligt få en bedre oplevelse med fs04 på en "normal" computer end ved at sænke opløsningen, detaljer mm. på fs06 når det engang kommer.
Jeg håber du kunne bruge svaret, så skal du lige huske at accepterer det ;o)
Avatar billede simonth Nybegynder
08. februar 2006 - 10:24 #7
Okay.
Jep, det gør jeg lige.

Må se hvad jeg får i dag så, har fødselsdag i dag ;)
Avatar billede zeuzdk Nybegynder
08. februar 2006 - 10:55 #8
Jamen så tillykke med føsdagen ;)
Avatar billede simonth Nybegynder
08. februar 2006 - 11:21 #9
Tak :)