Avatar billede mulatneger Nybegynder
07. februar 2006 - 09:10 Der er 3 kommentarer

Cached Exchange Mode

Når jeg opretter en ny user/mail på vores exchange server, får de laptops der benytter "Cached Exchange Mode" ikke den nye bruger i sin "Address list". Det må jo være et update/sync problem.

Hvis jeg slår "Cached Exchange Mode" fra og til igen bliver listen updateret.

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede cmoz Praktikant
07. februar 2006 - 21:12 #1
Den skulle hente en ny version af GAL hver 24 time.

Ellers så kan man gøre det her:
http://www.depts.ttu.edu/helpcentral/directions/update_gal.php#Download_a_New_Copy_of_the_GAL0
Avatar billede mulatneger Nybegynder
07. februar 2006 - 22:11 #2
Det gør den ikke, har oprettet 4 bruger i sidste uge som stadig ikke er updateret.

Jeg fandt derfor netop den guide du har sendt mig, men det virker heller ikke. Så tror der er noget helt andet galt med exchange serveren.
Avatar billede cmoz Praktikant
07. februar 2006 - 23:11 #3
Så kan det være Recipient Update Service (RUS), der ikke kører som det skal.

Har du prøvet at gå ind på den og vælge rebuild?

Den er i Exchange System Manager -> Recipients

Du kan også prøve at genstarte System Attendent servicen i services.msc