Avatar billede jesper9000 Nybegynder
06. februar 2006 - 11:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken køler skal jeg vælge

Hey alle. Jeg har en Intel Celeron D 3,2 gHz CPU på sokkel 775. Jeg har før haft (selvforskyldte) problemer med kølingen og overvejer at udskifte køleren....MEN.....her er spørgsmplene:

1. Vil en anden køler forbedre ydelsen på min CPU

2. Hvilken køer bør jeg vælge (Den må ikke koste mere end ca. 300,-)

3. Vil det være muligt at overclocke sådan en processoer...og hvor finder jeg hjælp til det?

Ser frem til endnu et kvalificeret svar fra eksperterne.

Jesper :-)
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 11:39 #1
Anbefaling
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=114473

1. Vil en anden køler forbedre ydelsen på min CPU

Svar
Nej, du vil ikke få en hurtigere CPU, men en koldere temp gør at den vil optræde mere stabilt.

3. Vil det være muligt at overclocke sådan en processoer...og hvor finder jeg hjælp til det?

Svar
Ja, læs læs læs inden du gør dette.
http://www.hardware-test.dk/oc/
Avatar billede jesper9000 Nybegynder
06. februar 2006 - 12:13 #2
Tak til Huset - som altid er du hurtigt på pletten :-)