Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
29. april 2001 - 00:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af billeder via PCMCIA adapter

Jeg har købt en PCMCIA-adapter til et compact flash kort, således at jeg burde kunne læse mine billeder direkte ind i Photoshop.
Mit spørgsmål er: Hvordan finder jeg kortet og billederne fra Photoshop 5.5?
Avatar billede smms Nybegynder
29. april 2001 - 00:53 #1
hvilken adapter er det?
har du kørt driverne ind?
Avatar billede smms Nybegynder
29. april 2001 - 00:56 #2
skal vi ikke hoppe derover
http://www.eksperten.dk/spm/68565
Avatar billede theartist Nybegynder
29. april 2001 - 13:15 #3
den skulle gøre din adapter til endnu et drev (removable disk) under \"denne computer\". her kan du gå ind og se billederne.

Kan du ikke se drevet, så har windows ikke registreret din nye adapter. Er dette tilfældet kan du prøve at downloade de nyeste drivere til flashvard og i det hele taget læse grundigt på producentens website hvordan man sætter kortet op til at køre på dit OS.
Avatar billede theartist Nybegynder
29. april 2001 - 13:16 #4
øhhh flashvard er = flashcard adapteren :-)
Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
29. april 2001 - 21:19 #5
Diskussionen fortsætter på spm 68565 - jeg vidste ikke hvor jeg skulle poste indlægget.
Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
07. september 2002 - 10:04 #6
Spørgsmål Lukket