Avatar billede elko Nybegynder
06. februar 2006 - 10:38 Der er 2 kommentarer

Windows 98 ADSL

Jeg få timeout når jeg prøver at bruge remote disktop eller VNC fra pcer. Selv internet forbindels er der ikke noget galt med.

Når der ved hvad det kan være ?
Avatar billede elko Nybegynder
06. februar 2006 - 11:07 #1
Skal siges jeg har remote til den pcer jeg test i mod fra andre og det virker.
Avatar billede elko Nybegynder
07. februar 2006 - 10:46 #2
Fejl fundet hvis man i Windows 98 sætte DNS op på nogle server som ikke kører 100 % som de skal så kan man godt http rundt på net. Men ikke bruge VNC eller remote disktop. Jeg har nu sat 2 DNS server af mine egen og nu virker alt.