Avatar billede dream-zone Nybegynder
05. februar 2006 - 20:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Koder til Street Legal Racing?

Jeg har fået spillet Street Legal Racing og nu har jeg spillet det en del gange og vil se om der er nogen koder til det, nu har søgt på nettet men uden held, er der nogen der kan hjælpe mig med at finde nogen koder til spillet???
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. februar 2006 - 07:46 #1
http://pc.ign.com/objects/571/571931.html

kig under "Game Help" og "Around the Network"

...der skulle være rigeligt.

i øvrigt kan du næsten altid regne med at IGN har alt den info du skal bruge til games, så fremover når du søger på games så tilføj IGN i søgningen, det virker næsten altid :-)
Avatar billede dream-zone Nybegynder
06. februar 2006 - 09:16 #2
Mange tak for hjælpen!
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. februar 2006 - 09:58 #3
???
dream-zone---
på eksperten fungerer det sådan at man giver point til den som ligger svar, ikke til sig selv, når man har fået et svar. ?

hvis du er i tvivl om hvordan man bruger www.Eksperten kan du læse lidt her:
http://www.eksperten.dk/regler.phtml