Avatar billede jensthor Nybegynder
28. april 2001 - 23:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program skal jeg vælge?

Jeg søger et share/freeware-program, der kan \"lave\" knapper med eks. mouseover-effekt. Pt bruger jeg \"Java Perk\", men det giver problemer for brugere med mac.
Avatar billede Beach Mester
28. april 2001 - 23:11 #1
Hvad med PaintShop Pro?
//Beach
Avatar billede muddi Praktikant
28. april 2001 - 23:25 #2
Jeg vil anbefale at du anvender Fireworks 4 fra Macromedia eller måske Adobe Photoshop. Det er de programmer jeg selv bruger. De er lette at lære at bruge!
Fireworks kan selv lave mouseover-effekten, og den kan eksportere den tilhørende html-kode om nødvendigt. Skal du bruge det til hjemmesider, så kan den importeres i Macromedia Dreamweaver så let som ingenting!
Avatar billede jensthor Nybegynder
28. april 2001 - 23:25 #3
Kan psp generere java etc?
Avatar billede jensthor Nybegynder
28. april 2001 - 23:29 #4
Hej Muddi

Tak for dit svar. Kan Fireworks køre som \"stand alone\", hvorfra man kopi/paster koden?

Mvh Jens
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2001 - 23:33 #5
Det kan webstudio2000
Avatar billede jensthor Nybegynder
28. april 2001 - 23:35 #6
Kan webstudios html/java køre på mac?
Avatar billede Beach Mester
29. april 2001 - 01:37 #7
Vi skal lige huske at det eneste af de prog. der er omtalt her som ikke kræver betaling før det virker er PSP!
Var det ikke det jensthor søgte, et share/freeware-program der kan klare subj???????

Hvis han / hun er klar til at betale en masse kugler for noget han har søgt som share/freeware-program, så er det der da klart Macromedia mm. der er på banen men......... Bliver nok en smugle skuffet da det koster kroner med mindre man betaler som os andre!!!!

//Beach
Avatar billede muddi Praktikant
10. juli 2001 - 19:57 #8
Beach >>> Ja de fleste studerende vælger jo den billige måde :o)
Jeg ser alle programmer som gratis!