Avatar billede muldwarp Nybegynder
05. februar 2006 - 17:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sort Skærm i 2 sek ved højreklik på avi filer

Jeg har et Inno3D GeForece 6800 Gt AGP Grafikkort med de nye nvidia driver installeret.
Når jeg vil hjøreklik på en avi fil for at se egenskaber så går skærmnen i sort 2 sek også kommer menuen fem,lige som intet var sket. jeg kan ikke finde ud af hvad problemet skulle være nogle er der kan.
Avatar billede nicer Nybegynder
05. februar 2006 - 18:26 #1
ja har selv haft problemet :) enden er det codec'et som er korupt/der er fejl i det ellers er det dit grafikkort som er beskadigt, men holder mig til svar nr.1

tilfældet ved mig var begge dele, så hvis det ikke er codec'et, så afprøv grafikkortet i en anden maskine og hvis den gør det samme der, så er det grafikkort som er defekt :)
Avatar billede nicer Nybegynder
05. februar 2006 - 18:27 #2
dog i den anden maskine må der ikke være nogen somhelst installerede codecs...
Avatar billede muldwarp Nybegynder
05. februar 2006 - 18:29 #3
takker
Avatar billede nicer Nybegynder
05. februar 2006 - 18:34 #4
no problem :)
Avatar billede muldwarp Nybegynder
05. februar 2006 - 18:35 #5
når jeg ikke har installeret nogle nvidia driver og bruger windows xps driver er der ingen problemer ???
Avatar billede nicer Nybegynder
05. februar 2006 - 18:38 #6
så kunne det godt tyde på at grafikkortet ikke kan klare de nye indstillinger som de nye drivere kræver og dermed er det defekt :S
Avatar billede muldwarp Nybegynder
05. februar 2006 - 18:44 #7
Selv om jeg tager nogle gamle driver fra nvidias hjemmeside så er det også galt
Avatar billede nicer Nybegynder
05. februar 2006 - 18:46 #8
microsoft har sikkert lavet (deres egen driver) så den lige præcis kan kører win xp også film, men ikke mere, eller noget deromkring, så for at være 100% sikker så test lige grafikkortet i en anden maskine og derefter få fat i det sted, hvor du købte det, medmindre det er over 2 år siden :)
Avatar billede nicer Nybegynder
05. februar 2006 - 18:47 #9
Accepteret svar: muldwarp <--- du er for klam?