Avatar billede ahk Nybegynder
05. februar 2006 - 11:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CPH Metronet

Hej

Jeg skal til at skifte internetudbyder, og derfor vil jeg gerne lige høre om nogle har nogle erfaringer med CPH metronet?

Er det stabilt? Får man den optimale hastighed? Hvordan er deres service & support?
Avatar billede ahk Nybegynder
06. februar 2006 - 00:09 #1
luk
Avatar billede mrcape Nybegynder
28. februar 2006 - 11:22 #2
har du skiftet til cph metronet? jeg vil gerne hoere om dine erfaringer... eller har du fundet et andet alternativ?
Avatar billede henrik4223 Nybegynder
14. marts 2006 - 15:11 #3
Jeg har lige fået CPH-Metronet, og jeg må sige, at det lever fuldt op til mine forventninger - og mere til. Jeg bestilte en 8 mbit forbindelse, hvilket funkede uden problemer fra dag 1! Endnu bedre, så viser hastighedsmålingen, at min forbindelse reelt er en 14 mbit forbindelse. Har hørt det fra andre også - altså, at de bare åbner helt op for alle forbindelser (i øjeblikket). Så der er jo ingen grund til at bestille de 24 mbit før man ser et falt i ens hastighed - det er alligevel gratis at opgradere :-)

Bruger desuden deres forbindelse med IP-telefoni, og jeg har derfor intet tlf-abonnment (dog skal jeg betale 40 kr oveni for kobberet).