Avatar billede webpassion.dk Novice
05. februar 2006 - 06:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Endnu et "Vis kilde" problem

Pludselig virker min "Vis kilde" funktion ikke. Hverken ved højreklik eller via menuen. Jeg kan også kun ved højreklik gemme billeder som bmp og erindrer, at dette altid skete, når Temp.Int.Files ikke var tømt.  Men jeg har tømt cache og Temp. Internet files.
Jeg kører med Windows 98 og har lige opgraderet min browser (IE 6.0). Virker stadig ikke.
Jeg har læst et hav af "Vis kilde" spørgsmål på Eksperten og ikke der fundet løsningen.
Nogle, der kan hjælpe ?
Avatar billede mentoz Nybegynder
05. februar 2006 - 07:27 #1
okay et vildt bud i tågen som måske hjælper, gå ind under Funktioner » Internet instillinge » Programmer » Nulstil webinstillinger...

bare et vildt bud :p
Avatar billede vejmand Juniormester
05. februar 2006 - 09:33 #2
Prøv lige igen at slette temp. filer.

Funktioner -> Internetindstillinger -> Generelt -> Slet filer.
Prøv evt.med en genstart derefter.

Det er en typisk fejl ved en fyldt cache, så tror måske der er gået et eller andet galt i forbindelse med tømning.
Avatar billede webpassion.dk Novice
06. februar 2006 - 06:09 #3
Ingen af delene har hjulpet.
Avatar billede webpassion.dk Novice
09. december 2007 - 21:55 #4
Lukker også lige denne tråd. Der skal ryddes op nu ;o)