Avatar billede j_hvid Nybegynder
04. februar 2006 - 20:46 Der er 9 kommentarer

Skærmen forblir i powersave mode?

Hej

Jeg har lige flyttet lejlighed, og dermed også min pc.
Når jeg starter masknen op efter jeg har sat alt "sammen" igen, forblir skærmen sort. Trykker jeg på en af knapperne på skærmen, skiver den "monitor in powersafe mode - press any key on keyboard or move mouse" men intet sker.

Kan nogen hjælpe.

Tak
04. februar 2006 - 22:49 #1
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.1go.dk/
04. februar 2006 - 22:50 #2
... er du sikker på at skærmen får rigtigt signal fra PC'en ?
Skærmen vil sandsynligvis opføre sig på samme måde hvis PC'en slukket ?
Avatar billede j_hvid Nybegynder
05. februar 2006 - 00:39 #3
ja det tror jeg. Den er da sat op som den altid plejer.
05. februar 2006 - 16:28 #4
... hvilket sted i opstartsforløbet går den tilsyneladende 'død' ? Eller er det ALTID ?
05. februar 2006 - 16:31 #5
En detalje som jeg har oplevet hos en 'kunde': Har du On-Board grafikort på putter men bruger det ikke fordi du har montert et bedre grafikort istedet. Og alligevel forbundet skærmledningen til On-Board stikket - skulle have været til det andet grafikkort...
10. februar 2006 - 11:31 #6
(Hvad endte denne tråd med?)
19. februar 2006 - 21:22 #7
(Hvad endte denne tråd med?) #2
Avatar billede j_hvid Nybegynder
23. februar 2006 - 11:12 #8
Det endte med at du havde ret i det med onboard vs. bedre grafikkort. Det hele er løst nu og maskinen spiller. Jeg vil gerne give dig pointene, men måske du lige kunne skrive hvordan jeg gør det?

Tak
23. februar 2006 - 22:25 #9